Nuntă și botez: cum să te bucuri de cele mai speciale momente din viața ta în aceeași zi

Nunta si botez cum sa te bucuri de cele mai speciale momente din viata ta în aceeasi zi

Dacă acum ceva vreme ideea de a organiza nunta și botezul în aceeași era un lucru care ținea mai mult de rațiuni practice, în prezent a devenit un adevărat trend să sărbătorești ambele evenimente. Și ce poate fi mai frumos decât să trăiești emoțiile acestor două evenimente deosebite în aceeași zi, alături de oamenii dragi? 

Fie că ați fost nevoiți să vă amânați petrecerea de nuntă din cauza condițiilor sanitare din ultimii ani, fie că preferați să aveți parte de un eveniment fabulos pentru ambele ocazii, este cel mai bun moment să luați în considerare ce presupune organizarea acestuia. 

Veți citi din acest articol de ce lucruri trebuie să țineți cont în planificarea unei singure petreceri, cum să alegeți tema și locația, cum să faceți lista de invitați, precum și alte informații care vă vor fi de mare ajutor

1. Nuntă și botez în aceeași zi

Sunt câteva momente în viața fiecărui om în care poate avea aproape toți oamenii dragi, de la familie și prieteni apropiați până la colegi din diverse medii profesionale. Nunta și botezul sunt astfel de ocazii, iar în ultima perioadă s-a observat o tendință de a crea o singură petrecere. Puteți citi în continuare ce presupune acest lucru și care sunt avantajele pentru voi. 

1.1. De ce să alegi un eveniment 2 în 1: nuntă și botez?

Planificarea evenimentelor de acest fel înseamnă oportunitatea de a sărbători alături de familie și prieteni a dragostei voastre, respectiv venirea pe lume a copilului vostru. Să alegi aceeași zi pentru această celebrare poate fi, fără îndoială, potrivită și bine venită din punct de vedere logistic și financiar. De asemenea, dacă faceți un eveniment de tipul 2 în 1 vă măriți șansele ca cei dragi să vă poată fi alături pentru ambele aniversări.

Chiar dacă optați pentru o nuntă restrânsă sau pentru o petrecere extravagantă, ideea unui astfel de eveniment care adună cele două celebrări vă dă libertatea să vă puneți visurile în practică și să faceți din acest moment unul cu adevărat memorabil!

1.2. Avantajele organizării evenimentelor într-o singură zi

Dincolo de rațiunile practice cu tot ce înseamnă combinarea celor două eforturi de organizare, o petrecere de nuntă și botez în aceeași zi înseamnă, în primul rând, o ocazie să vă bucurați de această etapă a vieții voastre împreună. Cu siguranță, venirea pe lume a copilului vostru v-a dat o nouă perspectivă asupra vieții, indiferent că sunteți sau nu persoane spirituale sau religioase. 

Indiferent de felul în care alegeți să sărbătoriți, asigurați-vă că aveți alături un organizator profesionist care să vă poată ajuta atunci când vine vorba de formalitățile birocratice, mai ales dacă luați în calcul să faceți botezul și nunta în altă țară.

Este și cel mai bun prilej să transpuneți în realitate cele mai inedite visuri! Dacă v-ați imaginat o nuntă pe o plajă exotică poate fi acum momentul în care să vă îndepliniți acest vis alături de copilul vostru. Nu veți crea amintiri doar pentru voi, ci și pentru viața voastră de familie.

2. Nuntă și botez: de ce trebuie să ții cont în organizare?

Este binecunoscut faptul că o petrecere presupune un cumul de efort și energie, uneori mai mult decât poate duce exact cele mai importante persoane ale zilei. Atunci când îți alegi o companie specializată exact în astfel de evenimente, nu beneficiezi doar de expertiza profesională, ci și de siguranța și liniștea că cineva are totul sub control și voi nu trebuie decât să vă bucurați de timpul petrecut împreună. 

2.1. Cum alegi tema evenimentului comun?

Atunci când vine vorba de tema evenimentului comun, cel mai bine este să alegi mai degrabă tema pentru nunta voastră și să o adaptezi celebrării botezului. Poți alege tema în funcție de anotimp sau de locul în care alegeți să sărbătoriți. O nuntă de iarnă are ceva de-a dreptul magic, pe când un eveniment în aer liber pare desprins din filmele de la Hollywood. 

Poți alege o nuntă în stil medival, numai bună pentru copilul vostru sărbătorit în aceeași zi, fie că este un mic prinț sau o mică prințesă. Nunta în străinătate este una dintre cele mai inedite posibilități pe care le puteți crea pentru această zi minunată. De altfel, nu există limite în ceea ce privește felul în care alegeți să petreceți acest moment de dragoste și recunoștință din viața voastră. Și cu un partener de organizare potrivit, puteți avea orice visați pentru voi și copilul vostru!

2.2. Check-list în planificarea evenimentului 2 în 1

Dacă organizarea oricărui eveniment de asemenea avengură și încărcătură emoțională este oricum dificilă, cu atât mai mult provocarea de a face unul comun pentru aceste două ocazii. Tocmai de aceea, este esențial să nu transformați această zi într-una care să creeze tensiuni între voi, să vă streseze și să vă ia din bucuria sărbătoririi în sine. Nu ezita să apelezi la un organizator specializat care să vă ia presiunea de pe umeri și să vă ajute să trăiți cea mai frumoasă zi din viața voastră de până acum.

Iată câteva lucruri la care vă puteți gândi înainte de organizarea propriu-zisă a evenimentului comun: 

  • Invitațiile. În funcție de tema evenimentului comun, alegeți texte de efect pentru a surprinde grandoarea acestui eveniment și cât de important este pentru voi să-i aveți aproape pe cei dragi. Aveți grijă ca atât grafica invitației, cât și textul în sine să exprime clar faptul că vor exista două evenimente organizate în aceeași zi, să fie trecut dress code-ul, dacă tema sau locația o impune.
  • Mărturiile. Daruri simbolice pe care mirii le oferă invitațiilor, mărturiile sunt comune atât nunților, cât și botezurilor. Cu atât mai mult în cazul unui eveniment comun, vă puteți gândi la un simbol care să reprezinte această ocazie minunată.
  • Fotografiile. Mai important ca oricând este să alegi un fotograf cu experiență în evenimente de familie, care înțelege ce înseamnă o ședință foto cu un bebeluș sau un copil mic. Este nevoie de mai multă răbdare și atenție pentru a putea crea un mediu sigur și liniștit pentru copil la ședința foto.
  • Cadourile. Poate că nu este la fel de comun ca evenimentele sărbătorite separat așa că nu neglija acest aspect. E important să le spui invitaților cum vrei să procedeze, fie că vrei doar cadouri pentru cel mic sau pentru voi, sau dacă preferi o nuntă tradițională cu dar. 
  • Baby sitter. Trebuie să te gândești și la ce înseamnă această zi pentru cel mic. Fă un plan din timp pentru a primi ajutor în îngrijirea sa (hrănit, somn, joacă). Poate fi o bunică sau o mătușă, o prietenă apropiată sau o soră, dar este important să fie o persoană în care ai încredere.

3. Cum să ai parte de o zi fabuloasă: botez și nuntă surpriză?

Dacă sunteți genul de cuplu căruia îi place să-și surprindă apropiații cu tot felul de situații, atunci cum ar fi dacă ați invita pe toată lumea la botezul celui mic și, în secret, veți organiza și o ceremonie de nuntă? Cu siguranță, veți crea un eveniment memorabil pentru toți cei dragi și va fi o petrecere pe cinste. 

Nu trebuie să te lași descurajat de partea religioasă. Indiferent de viziunile și alegerile voastre, aceste evenimente se pot adapta cu mult bun gust. Tocmai de aceea, poate fi mai important ca oricând să ai alături un profesionalist cu experiență care să se ocupe de toate aspectele planificării unui astfel de eveniment cu adevărat aparte. Un astfel de specialist va fi cel care te va ghida în toate chestiunile care țin de organizarea evenimentului și de felul în care să pregătești evenimentul în secret.

Dacă crezi că este necesar, poți spune câtorva invitați despre planurile voastre secrete. De exemplu, nașii ar trebui să știe că vă vor fi și martorii căsătoriei voastre, fie că este vorba de o ceremonie religioasă, fie că este vorba de cununia civilă. Atât timp cât mă asigurați că invitații vor veni și că toate formalitățile sunt rezolvate, petrecerea-surpriză va rămâne subiect de discuții și amintit mult timp de aici încolo în cercurile voastre de apropiați!

Indiferent de motivele pentru care alegeți să sărbătoriți nunta și botezul în aceeași zi este esențial să aveți mereu în minte și în suflet că acest eveniment trebuie să fie unul deosebit, pe care să-l purtați în amintire atât voi, cât și copilul vostru. Nu veți aduna doar toată energia oamenilor dragi care vă sunt alături la început de drum în viața voastră de familie, dar și toate amintirile pe care le veți putea dărui, într-o zi, copilului vostru. 

Surse foto: Pexels.com, Unsplash.com, Pinterest.com

Hai sa vorbim
despre a ta nunta
in aer liber

Ai vrea sa te poti bucura de cea mai frumoasa zi din viata ta, fara sa te ocupi de organizarea ei?

    Ai în plan să-ți organizezi Nunta în Următoarele 12-16 Luni? 💍 Aceasta intrebare este obligatorie*

    A Da, vreau să-mi organizez Nunta în următoarele 12-16 Luni
    B Nu, nu vreau să-mi organizez nunta în următoarele 12-16 Luni

    În ce stagiu al nunții ești? 👰‍♀️ Aceasta intrebare este obligatorie*

    A Vreau 100% Nuntă pe Plajă
    B Acum mi-a venit ideea
    C Caut și Compar oferte
    D Sunt doar curios/curioasă

    Care e cel mai important element al nunții tale? 👰‍♀️ Aceasta intrebare este obligatorie*

    A Să nu ne stresam cu nimic in ziua nuntii
    B Să ne simțim noi mirii bine
    C Caut și Compar oferte
    D Decorul
    E Atmosfera
    F Alt motiv

    Ce aspect al organizării nunții pe plajă te preocupă cel mai mult? 😨 Aceasta intrebare este obligatorie*

    A Nu cred că am buget pentru o astfel de nuntă
    B Cazarea si transportul pentru invitati
    C Lucrurile nu o să se întâmple așa cum îmi doresc
    D Nu o să vină invitații
    E Alt motiv

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Daca nu ai planuri sa iti organizezi nunta in urmatoarele 12-16 luni, nu te putem ajuta. Te rugam sa revii, cand stii sigur ca iti doresti nunta pe plaja. ❤️

    👉 Povestea Noastră 👈

    Te rugăm să revii, când știi sigur că vrei să-ți organizăm Nunta pe Plajă

    👉 Povestea Noastră 👈